-
1.
Dane administratora
Współadministratorami Pana/Pani danych osobowych jest PIOTR LEWOCKI FIRMA HANDLOWA “J`FENZI”, ul. Władysława Wimmera 50, 32-005 Niepołomice. Każdy z administratorów odpowiada w pełnym zakresie za wypełnianie obowiązków wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, dalej RODO.
Kontakt z administratorami możliwy jest:
listownie pod adresem: PIOTR LEWOCKI FIRMA HANDLOWA “J`FENZI”, ul. Władysława Wimmera 50, 32-005 Niepołomice,
telefonicznie: +48 665 330 223,
e-mailowo: [email protected]. -
2.
Dane Inspektora Ochrony Danych
Współadministratorzy powołali Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]
-
3.
Podstawy i cele przetwarzania danych
Dane osób odwiedzających stronę
Odwiedzając naszą stronę, w przypadku braku zmienionych ustawień przeglądarki internetowej, zostawiasz nam o sobie informacje za pomocą plików cookie, które zbierane są dla celów statystycznych i analitycznych oraz poprawy funkcjonalności profilu. Dzięki plikom cookies możemy analizować ruch na stronie internetowej i sposób korzystania z niego jego użytkowników.Pliki cookies możesz usunąć z historii swojej przeglądarki, a jeśli nie chcesz by zapisywały się na Twoim urządzeniu, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki, z której korzystasz.
Dodatkowo na naszej stronie umieściliśmy wtyczki do serwisów społecznościowych – Facebook, Instagram, LinkedIn – co powoduje przekazywanie informacji o odwiedzeniu naszej strony tym administratorom, mającym siedzibę poza obszarem EOG. Szczegółowe informacje o sposobie wykorzystywania danych osobowych przez Administratorów można znaleźć w politykach prywatności portali. Wszystkie wymienione podmioty certyfikowały się w ramach programu Tarczy Prywatności – decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej wystarczający poziom ochrony danych osobowych w ramach transferu danych do USA.
Dane pozostawione w formularzach kontaktowych
Umożliwiamy kontakt z Administratorem poprzez zakładkę kontakt i formularze kontaktowe. Dane pozostawione w tych miejscach przetwarzamy:- w celu odpowiedzi na pytanie związane z zakresem świadczonych usług i oferty Administratora, tj. w prawnie uzasadnionym interesie na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,
- w celu umówienia wizyty na wizytę, na podstawie art. 9 ust. 2 lit h RODO,
- w innych przypadkach, celu odpowiedzi na pytania zadane poprzez formularz kontaktowy, tj. w prawnie uzasadnionym interesie na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO.
Zapis do newslettera
Osoby zapisane do newslettera wyrażają zgodę, poprzez pozostawienie swojego adresu e-mail, na otrzymywanie informacji o działalności i usługach Administratora. Postawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a RODO.
-
4.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych są inne podmioty świadczące usługi, dostawcy usług IT, w szczególności poczty e-mail oraz usług serwisowych, firma marketingowa, doradcy prawni (w szczególnych przypadkach), firmy ubezpieczeniowe, odpowiednie organy i nasz personel.
-
5.
Czas przetwarzania danych
- dane zebrane poprzez formularz kontaktowe będą przetwarzane przez okres jednego miesiąca od przesłania wiadomości,
- dane zawarte w dokumentacji medycznej będą przechowywane przez czas przewidziany przepisami prawa, który w większości przypadków wynosi obecnie 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu,
- dane będące podstawą do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będą przetwarzane do upływu czasu przedawnienia roszczeń,
- dane przetwarzane dla celów marketingowych i wysyłki newslettera będą przetwarzane do czasy wycofania zgody,
- dane utrwalone na monitoringu wizyjnym, przez okres nie dłuższy niż 30 dni, chyba że nagrania obrazu stanowić będą lub mogą stanowić dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa wówczas termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
-
6.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych lub innego właściwego organu nadzorczego,
- prawo do cofnięcia udzielonej zgody, co pozostanie bez wpływu na legalność przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody,
- prawo do żądania od nas dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu względem danych przetwarzanych w oparciu o prawnie uzasadniony interes.
-
7.
Obowiązek podania danych
Podanie danych, związane z rejestracją na wizytę jest w pełni dobrowolne a odmowa skutkuje brakiem umówienia na wizytę. Podanie danych przetwarzanych podstawie udzielonej zgody także jest dobrowolne, a odmowa Podanie danych niezbędnych do świadczenia usług medycznych jest wymogiem ustawowym a odmowa ich podania uniemożliwia świadczenie opieki zdrowotnej.
-
8.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Podane dane nie zostaną poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu.